tisdag 15 april 2008

Olika ämnesgrupper - skicka material

I min adressbok där jag har alla språklärare upplagda så har jag laggt in er i olika grupper:
grupp engelska (den är nog störst)
grupp svenska (näst störst)
grupp franska
grupp spanska, italienska, latin, ryska, retorik med flera.
Jag har även samma gruppering med material som ni skickar, så om ni vill ha det material jag har fått i en viss grupp är det bara att skriva till mig och be att få det (marie.pettersson@compaqnet.se)
Tveka inte att skicka bra material. Det finns alltid någon lärare därute som har nytta av det just du har gjort. Vem vet, du kan kanske förhindra att någon blir utbränd genom att skicka vidare av ditt material.

Inga kommentarer:

Speakerrating

En helg i oktober var jag på en releasefest för en ny digital plattform. Davis JP Phillips har under 7-8 år tittat på 5000 tal och gjort en ...